Tune Talk Legend JANA INCOME SAMPINGAN MUDAH & PANTAS

Daftar dealer tune talk disini. kami bantu promosi

Upgrade sim Tune Talk anda ke Tune Talk Legend dan jana income Pasif & Aktif tanpa had melalui program usahawan Tune Talk Legend. Anda boleh skip info dengan klik link tajuk kandungan dibawah.

objektif ttl

Adalah program usahawan yang diperkenalkan sendiri oleh syarikat Telekomunikasi terkenal Tune Talk Sdn. Bhd. TuneTalk Legend atau singkatannya ialah TTL membuka peluang yang seluas-luasnya bagi mereka yang ingin tambah income sama ada individu yang ada kedai atau tiada kedai.

Tune Talk Legend adalah gelaran bagi dealer, agent atau rakan niaga dimana income sama ada pasif atau aktif yang diperolehi dengan menjual Sim Tune Talk. Program ini secara rasminya telah dilancarkan pada bulan Mac tahun 2022.





Kelebihan Dealer Tune Talk Legend (TTL)

kelebihan tunetalk legend

Tune Talk Legend (TTL) merupakan dealer @ agent Tune Talk direct HQ tanpa orang tengah (3rd party company). Dulu jika anda ingin jual Sim TuneTalk, anda mestilah ada kedai serta kos yang tinggi untuk jadi dealer. Atau perlu melalui 3rd party company (simkad program).

Ini bermaksud, dengan id sendiri tanpa orang tengah, komisyen yang anda terima adalah lebih besar kerana dibayar terus oleh TuneTalk Sdn. Bhd. tanpa perlu berkongsi dengan 3rd party company.

Jika anda serius untuk jana income pasif yang berpanjangan melalui produk Tune Talk, anda sepatutnya ada id sendiri tanpa orang tengah (3rd party company).





Bagaimana dapat keuntungan

komisyen tunetalk legend

Keuntungan anda akan dapat dari penggunaan kredit sim Tune Talk yang dibeli dari anda. Income anda akan dapat selagi pengguna topup atau reload serta mengguna kredit sim yang anda jual. Jika pengguna tersebut guna sim hingga akhir hayat, selama itulah anda akan dapat komisennya. menarik bukan?

Insentif @ Komisyen Tune Talk terbahagi kepada beberapa jenis iaitu, pasif, aktif, mnp, wheel of fortune, jualan topup dan bonus² lain yang cukup besar. Akan diterangkan secara detail, teruskan membaca.




Mudah Diuruskan dan hasil yang pantas

simkad tune talk

Senang ke nak jual Simkad TuneTalk? Sim telah menjadi produk keperluan dimasa kini untuk kegunaan internet dan panggilan. Ia digunakan secara meluas dan pelbagai golongan masyarakat serta umur.

Terdapat lebih 30 juta rakyat malaysia menggunakan handphone dan handphone semestinya perlukan simkad. 30 juta tersebut semua potensi prospek anda. Bayangkan Anak-anak sekolah rendah pun sudah guna handphone zaman sekarang.

Lebih² lagi, TuneTalk menawarkan pelbagai pilihan pakej internet dan panggilan dengan harga yang rendah berbanding telco lain. Dengan harga rendah ini, sudah semestinya ia sangat senang dijual.

Tambahan pula, jika anda daftar Tune Talk Legend di web ini, kami akan guide dan bimbing anda step by step sehingga anda berjaya.

Sistem yang disediakan untuk agent daftar sim pada pengguna sangat mudah dilakukan. "Dealer friendly" tanpa perlu sakit kepala untuk buat jualan dan pendaftaran.




Part Time, Full Time, Online @ Offline

Anda boleh jalankan bisnes simkad TuneTalk ini secara part time atau full time sama ada online atau offline. Cukup mudah diuruskan.




Komisen Tune Talk Legend (insentif)

Terdapat pelbagai komisyen yang ditawarkan oleh TuneTalk Sdn. Bhd. Antaranya ialah, income Pasif, Aktif, MNP dan bonus² lain.

ttl

pasif tunetalk legend


          - Income Pasif -          

Income yang berpanjangan. Iaitu anda akan dapat komisyen sehingga total 15% selagi customer yang beli sim Tune Talk dari anda mengguna kredit yang ditopup @ reload simkad mereka. Tidak kira dimana pengguna topup, sama ada dengan anda atau dengan orang lain, anda tetap akan dapat Komisyen pasif sehingga 15% dari penggunaan kredit dengan 4Tier.


           - Income Aktif -           

Untung runcit jualan simkad. Dan Bonus data plan. Harga stock sim untuk dealer ialah RM3.50 sekeping dan anda boleh jual sim tersebut sehingga RM10 untuk 1 keping simkad TuneTalk.


         - Bonus Data Plan -         

Simkad yang dijual customer terus langgan plan internet anda akan dapat komisyen aktif (Data plan) sehingga RM10 untuk 1 pcs Sim. Rujuk jadual diatas:


              - Bonus MNP -              

Komisyen tambahan sebanyak RM10 anda akan dapat jika customer ingin kekalkan nombor lama mereka dari telco lain ke Tune Talk.


        - Komisyen Topup -        

Dengan adanya id Dealer Tune Talk direct HQ ( TuneTalk Legend ), anda juga boleh jual topup atau plan internet sama ada pengguna tersebut customer atau bukan customer anda. Anda akan dapat 5% setiap kali anda topup atau langgan plan internet untuk mereka.


       - Wheel Of Fortune -       

Anda berpeluang untuk buat pusingan bertuah dimana bonus ini ditawarkan sehingga RM100 setiap kali pusingan.


          - Big Boss Bonus -          

big bos bonus ttl



Syarat Daftar Dealer Tune Talk Legend Direct HQ

Anda mestilah mengguna sim Tune Talk original iaitu bukan sim TuneTalk yang dijual oleh 3rd party company. Klik disini wasap kami untuk semak tarif Simkad anda sama ada original direct HQ atau tidak.

Warga negara yang mempunyai kad pengenalan serta berumur 18 tahun keatas. Dan mempunyai akaun Bank untuk pembayaran komisyen anda.




Tiada Syarat Pelik Dikenakan Pada Dealer

Tidak seperti simkad program (3rd party company), anda tidak diwajibkan untuk langgan plan tertentu untuk melayakkan anda dapat komisyen. Anda hanya perlu pastikan nombor Tune Talk anda hidup (kekal aktif) sahaja.




Tiada KPI Jualan

Dengan Tune Talk Legend, anda tidak dikenakan sebarang kpi jualan. Dimana ia diamalkan oleh company 3rd party jika dealer @ agent mereka tidak capai sales pada unit tertentu, komisyen mereka akan disekat. Ini antara kelebihan Dealer TuneTalk direct HQ (TTL).




Plan Internet Yang Mudah Dan Mudah Dijual

TuneTalk menawarkan pelbagai pilihan pakej internet dan panggilan dengan harga rendah berbanding telco lain. Ada plan internet laju, plan data unlimited (fup), unlimited call, unlimited hotspot dan lain² plan. Untuk detail plan Internet Tune Talk, Sila klik disini untuk info lebih detail.




Cara Daftar Dealer Tune Talk Legend

Cara untuk daftar sebagai dealer atau agent Tune Talk direct HQ (Tune Talk Legend). Pertama sekali anda perlu menjadi pengguna sim Tune Talk original (bukan sim under 3rd party). Jika memang pengguna simkad Tune Talk Original, sila ke langkah seterusnya.

Sediakan Ic depan dan belakang yang jelas tanpa silau (boleh letak watermark). Sediakan emel dan juga nombor akaun Bank.

Jika anda ingin daftar dengan menggunakan SSM (company), sediakan softcopy asal SSM anda.




Kelebihan Daftar Dealer Tune Talk Di Website Ini

Terdapat pelbagai kelebihan jika anda mendaftar Dealer TuneTalk di web ini antaranya ialah,

percuma sebuah website promosi untuk anda. klik disini lihat contoh.

Team bantu anda promosi melalui web network tunetalk.biz dan di website kedaitunetalk.com

Material iklan & promosi sama ada bahan online (gambar dan ayat iklan) atau offline (bunting & flayers).

Support group whatsapp yang pantas dan luar biasa

Panduan berbentuk video dari A sampai Z yang mudah difahami. Kami guide anda sehingga berjaya.

Dan banyak lagi kelebihan-kelebihan yang kami sediakan untuk anda.




Kos Daftar Dealer Tune Talk Legend

Untuk bermula, yuran dikenakan RM100 untuk dapatkan id Dealer TuneTalk direct HQ dan starter kit dealer. Kos ini adalah untuk seumur hidup. Dengan RM100, anda akan dapat id dealer original dan:

       2 helai T shirt TTL       

         5 pcs sim stock         

  Merchandise Tune Talk   

Kos untuk restock @ tambah stock simkad untuk dijual serendah RM3.50 - RM5.50 sahaja untuk 1 pcs.


Jika anda berminat untuk upgrade sim Tune Talk anda kepada Tune Talk Legend untuk tambah produk dikedai atau tiada kedai tapi ingin tambah pendapatan, boleh hubungi saya di talian 0179004448 (call @ whatsapp) atau klik disini untuk pertanyaan lebih lanjut @ daftar dealer Tune Talk.



Post a Comment

Previous Post Next Post